Hasar Anında
Generali Sigorta tarafından, sigortalanmış olan değerlerin hasarlanması durumunda, tüm hasar ihbarları 7 gün 24 saat boyunca 0 (850) 555 55 55 numarasına yapılabilecek olup Trafik sigortalarında ise sadece iş günlerinde ve mesai saatleri içinde yine aynı numaradan ihbar alınması mümkün olacaktır.
Rizikonun gerçekleşmesi halinde acil ihtiyaçlarınız için 0 (850) 555 55 55 numaralı telefondan Generali Yardım hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
İhbar Aşamasında Sigortalıdan İstenilen Bilgiler;
Yangın ve Hırsızlık Hasarları İçin;
- Poliçe numarası,
- Sigortalının ünvanı,
- Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası,
- Hasar tarihi,
- Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
- Hasara ilişkin teminat ( bina, muhteviyat, demirbaş, emtea )
- Tahmini hasar miktarı.
Oto Hasarları İçin;
- Poliçe numarası,
- Sigortalının ünvanı,
- Kazanın meydana geldiği yer ve tarih,
- Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
- Tahmini hasar miktarı,
- Aracın yapılacağı servisin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.
Makine Kırılması ve Elektronik Cihaz Hasarları İçin;
- Poliçe numarası,
- Sigortalının ünvanı,
- Hasarlı makine - cihazın cinsi,
- Hasar tarihi,
- Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
- Tahmini hasar miktarı,
- Makine - cihazın görüleceği yerin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.
İnşaat, Montaj ve Nakliyat Hasarları İçin;
- Poliçe numarası,
- Sigortalının ünvanı,
- Hasar tarihi,
- Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
- Tahmini hasar miktarı,
- Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.